Vraag

Enjoy wedstrijd gewonnen - geen prijs gekregen en geen reactie meer op mails...

  • 15 April 2021
  • 9 reacties
  • 279 Bekeken

beste,

 

Een poging hier, na diverse pogingen (sinds 6 april) via mail (geen antwoord meer sinds een week) én Messenger via Proximus-facebookpagina (waar ik vandaag eindelijk antwoord kreeg… Dat zij het niet kunnen oplossen)

soit… Mijn “probleem”: Ik had de Enjoy-wedstrijd voor de Paasbrunch aan huis gewonnen dus op Paaszondag braaf zitten wachten (mét zeurende kleuter die vol spanning al het beloofde lekkers afwachtte) want levering zou “tussen 10 en 18 uur” plaatsvinden.

Het werd later en later… Om 18:15 nog steeds niemand gezien dus helaas, voor niets hele dag binnen gebleven en dan maar take away besteld 🙄

Mijn adres was correct doorgegeven en ik had zelfs via mail nog bevestiging gekregen dat men zou doorgeven aan de leverancier...

Dus contact opgenomen via mail, flauwe uitleg dat er iets fout was gelopen (alé ?) en dat men de medewerker ging aanspreken (wat ben ik daarmee… die zal dat allicht niet expres hebben gedaan bovendien) en dan als “alternatieven” keuze tussen 

  • rode Duivels supporterskit
  • 4 cinema tickets
  • 100€ korting op gsm (niet accessoires)

ik had gereageerd dat ik de poging waardeerde maar die eerste twee opties, daarvoor zou ik nooit aan een wedstrijd deelnemen (grondige hekel aan voetbal, en cinema is hier niet bepaald om de hoek en weinig interessant bovendien, als alleenstaande moeder met kleuter..) en mijn gsm wordt door mijn werkgever ter beschikking gesteld dus daar ben ik ook niet echt iets mee.

en vervolgens… niets meer

daarnet eindelijk via messenger wel een (overigens zeer vriendelijke) medewerker kunnen bereiken, die aanraadde via andere weg te proberen (en intussen ook wel dossier opende maar intussen had ik mijn verhaal hier dus al geschreven dus ik post het toch maar alvast ...)

(ze adviseerde webformulier Enjoy maar dat vond ik niet meteen terug...)


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@karo_ 

Er is inderdaad een dossier opgemaakt voor de betrokken dienst Enjoy

we hebben gevraagd om dit zo spoedig mogelijk te behandelen

Hopelijk contacteren ze je met een voorstel.

Groetjes

Tina

alé…. ik leef op hoop 🙈

 

 

intussen kreeg ik al eens melding dat de status van mijn vraag aangepast was, toen stond er dat het “opgelost” was maar ik had niets ontvangen (geen mail, geen telefoon, noppes), dus terug geopend, gisteren weer melding “de status van je vraag werd aangepast” , als ik op de link klik krijg ik “deze link is niet meer geldig”  Ik ben nu reeds meer dan twee weken bezig met pogingen om een antwoord te krijgen ?!

Kan ik aub het wedstrijdreglement bekomen ?  Dit vroeg ik ook al meermaals maar zonder reactie

Reputatie 7
Badge +3

@karo_ 

raar, mij was verteld dat ze je zeker persoonlijk zouden contacteren met een mooie oplossing

vul je voor alle zekerheid het gsm nummer in waar we je kunnen bereiken ?

groeten

Tina

 

 

sjah, ik heb niet ontvangen, maar zal idd mijn gsm nummer hier in profiel aanvullen

Reputatie 7
Badge +3

ok, doorgegeven, @karo_ 

Reputatie 7
Badge +3

Hey @karo_ als mijn info klopt ben je intussen gebeld? Groetjes, Heidi

klopt !  Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar na wekenlang via alle kanalen proberen, zal ik normaal komende vrijdag alsnog mijn prijs ontvangen :-)

 

Reputatie 7
Badge +3

Ein-de-lijk!! :hugging:

Reageer