Vraag

Downloadvolume.

  • 1 May 2023
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 222 reacties

In bezit het Tuttimuspack voor 97.99 euro per maand. Hiervoor krijg ik een downloadvolume van 3TB.

Ik bezit dat pack al vele jaren en het hoogste downloadverbruik voor mij bereikt nog geen 500GB.

Nu is mijn vraag. Kan Proximus mijn downloadverbruik op max. 500 GB brengen en gaat dat mijn maandelijkse kostprijs verminderen?


7 reacties

Ter info: Het pack dat je kiest (gekozen hebt)  bepaalt je volume en of je nu niks van data verbruikt of alles opgebruikt dat verandert niks aan de prijs van het pack

Reputatie 3
Badge

Bedankt Martin. Maar bestaan er dan gelijkaardige packs waar het downloadvolume lager ligt en de kostprijs ook?

Volgens mij niet in een pack.
Je kan internet ook “los” aanschaffen maar in een pack zit natuurlijk ook meer, zoals TV, eventueel mobiel, vaste telefoon, ...
De optie Internet Essential biedt het kleinste volume, 100GB. Dat lijkt me te weinig voor jou, je moet beschikken over 500GB zeg je. En een duurder internet optie biedt dan al dadelijk onbeperkt (eigenlijk 3TB) volume. Dus ….
Misschien dat de Proximus-medewerkers morgen iets beters kunnen voorstellen?
 

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt Martin. Maar bestaan er dan gelijkaardige packs waar het downloadvolume lager ligt en de kostprijs ook?

Volgens mij toch alleen maar Flex pack bij Proximus 🤔 en dat is met 3 TB download. Verbruik zelf ook maar rond de 200 GB. Zou ook wel willen dat we meer kunnen gebruiken in dit pack als mobile data 😉. Gratis datashim misschien zoals vroeger 🤔😉

Mogelijk is een Flex pack goedkoper?
Internet en TV kost 67 euro. Internet+TV+mobile kost 82 euro, een extra mobiel abonnement kost 10 euro extra.
De totale prijs  hangt uiteraard ook af van de extra opties (vaste lijn, Pickx-mix, etc), maar steeds heb je 3TB.

Bedankt Martin. Maar bestaan er dan gelijkaardige packs waar het downloadvolume lager ligt en de kostprijs ook?

@JEG Ter bijkomende info: Hier vind je een overzicht van de packs
→ Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus

en wat gegevens over de verschillende contracten/abo’s:
→ Contract samenvatting | Proximus

Bedankt Martin. Maar bestaan er dan gelijkaardige packs waar het downloadvolume lager ligt en de kostprijs ook?

Volgens mij toch alleen maar Flex pack bij Proximus 🤔 en dat is met 3 TB download. Verbruik zelf ook maar rond de 200 GB. Zou ook wel willen dat we meer kunnen gebruiken in dit pack als mobile data 😉. Gratis datashim misschien zoals vroeger 🤔😉

Is toch ondertussen al 10Gb minimum op je smartphone, maar een gratis sim zou wel interessant kunnen zijn voor een tablet. Anderzijds zet ik op mijn mobiel een hotspot op, werkt ook goed .

Reageer