@Martin Over de volgorde waarop berichten behandeld worden. Staat ook niets te lezen in de Proximus voorwaarden. Terug te vinden op pagina 5-8 via onderstaande link.
https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_WEB_NL_2014_proximus.pdf
SPECIFIEKE VOORWAARDEN INZAKE HET GEBRUIK VAN HET PROXIMUS FORUM
Artikel1 : Voorwerp
1.1. Het Proximus Forum, dat toegankelijk is via de site
https://nl.forum.proximus.be/, kan worden geraadpleegd door iedereen die
informatie wenst over de producten en diensten van Proximus of
die een antwoord zoekt op alle vragen betreffende het aanbod van
producten en diensten van Proximus.
1.2. Het gebruik van het Forum vereist de voorafgaande aanvaarding
van de onderhavige algemene en specifieke voorwaarden en
eventueel de inschrijving op het Forum, indien de gebruiker een
commentaar wenst te posten, een vraag wenst te stellen of op een
vraag wenst te antwoorden. Het aanvaarden van de Voorwaarden
en de inschrijving is enkel toegestaan voor personen die hiertoe
handelingsbekwaam zijn of, bij ontstentenis daarvan, voor
personen die hiertoe de toestemming hebben van een voogd of
van een curator in geval ze onbekwaam zijn, of van hun wettelijke
vertegenwoordiger indien ze minderjarig zijn of indien ze over een
mandaat beschikken waaruit blijkt dat ze voor rekening van een
rechtspersoon handelen.
1.3. Het Forum biedt aan zijn Leden de kans om alle door de
Community voorgestelde oplossingen te raadplegen, raad te
vragen of technische vragen of vragen betreffende het aanbod van
Proximus te stellen, te reageren op door de andere Leden geposte
commentaren of te antwoorden op de vragen van de andere
Leden.
De gebruiker beschikt eveneens over een privé berichtendienst van
waaruit hij/zij berichten privé kan uitwisselen met andere Leden.
Artikel 2 : Definities
2.1. Lid/Gebruiker : natuurlijke persoon of rechtspersoon die zich
inschrijft op het Proximus Forum, die de onderhavige Algemene en
Specifieke Voorwaarden aanvaard heeft en die voor persoonlijke
doeleinden toegang heeft tot het Forum in het kader van persoonlijk en
niet-commercieel gebruik.
2.2. Community : geheel van op het Proximus Forum ingeschreven
Leden.
2.3. 2.3. Content(s) : geheel van de door de Leden op het Forum
geposte berichten en bijdragen.
Artikel 3 : Gebruiksvoorwaarden
3.1. De Gebruiker dient eerst een account te creëren en zijn mailadres,
evenals een paswoord in te leiden. Vervolgens dient een Gebruiker,
telkens hij/zij van de Dienst gebruik wenst te maken, zich te identificeren
via zijn identificatiegegevens en zijn paswoord die hij vooraf geregistreerd
heeft.
3.2. In geval van afsluiting van het Forum dient Proximus de Leden
hiervan via het op het profiel vermelde e-mail contactadres op te hoogte
te brengen. In onderhavig geval zullen de Gebruikers niet meer kunnen
inloggen en zullen ze alle op het Forum geposte/bewaarde persoonlijke
en publieke gegevens verliezen.
3.3. In geval van schorsing door Proximus van de toegang van een
Gebruiker tot het Forum, dit ingevolge het niet naleven van de
onderhavige Voorwaarden (artikel), is het de Gebruiker verboden om zich
opnieuw in te schrijven.
Artikel 4 : Publicatie van Contents op het Forum
4.1. De door de Gebruikers op het Forum geposte Content dient conform
te zijn met de thema’s van de webruimtes waarin deze worden
gepubliceerd.
4.2. De Gebruikers aanvaarden dat alle andere Gebruikers onbeperkt
toegang hebben tot de Content die ze online plaatsten, dit met
uitzondering van de privé berichten die vanuit hun privé berichtendienst
naar de privé berichtendienst van een ander Lid gestuurd worden.
4.3. De deelname aan het Forum gebeurt op vrijwillige en belangeloze
basis.
Door de onderhavige Algemene en Specifieke Voorwaarden te
aanvaarden, zien alle Gebruikers uitdrukkelijk af om van Proximus enige
retributie en/of vergoeding te eisen voor de in het kader van het Forum
gepubliceerde artikelen.
4.4. Proximus behoudt zich het recht voor om tot een nazicht a posteriori
over te gaan van de conformiteit van de voorgestelde Content met de
reglementering en met de onderhavige Voorwaarden en, in onderhavig
geval, de Content te verwijderen, te wijzigen of aan te passen.
Artikel 5 : Moderatie
5.1. Proximus heeft enkel controle over de artikelen die zij zelf opstelt en
publiceert op het Forum.
5.2. Voor wat de artikelen betreft die door de Gebruikers van het Forum
verspreid en gepubliceerd worden, beschikt Proximus niet over de
technische, materiële en menselijke middelen om tot strenge en
systematische controles over te gaan. Hoewel een moderator belast is
met het filteren van het Forum om het niet naleven van de onderhavige
Algemene en Specifieke Gebruiksvoorwaarden te vermijden, kan deze
enkel a posteriori handelen. Alle Gebruikers van het Forum worden
verzocht Proximus op de hoogte te stellen van alle mogelijke
onregelmatigheden.
5.3. De uitwisseling tussen Gebruikers maken het voorwerp uit van een
moderatie a posteriori. Proximus vraagt de Gebruiker van het Forum om
de in artikel 5 (1) en/of 8 van de Algemene Gebruiksvoorwaarden van de
Proximus websites voorziene procedure op te starten indien Proximus
van oordeel is dat een Content tegenstrijdig is met de Algemene en
Specifieke Gebruiksvoorwaarden.
Artikel 6 : Veiligheid
6.1. In het kader van zijn/haar toegang tot het Proximus Forum wordt de
klant uitdrukkelijk herinnerd aan het feit dat Internet geen beveiligd
netwerk is.
In deze omstandigheden is het aan de Gebruiker om alle gepaste
maatregelen te treffen om zijn/haar eigen gegevens en/of software te
beschermen, vooral om te vermijden dat deze door eventuele op het
internet voorkomende virussen worden geïnfecteerd of dat een derde
zich, om eender welke reden, toegang verschaft tot het systeem van
zijn/haar terminal en dient hij/zij tevens na te kijken of de doorgestuurde
bestanden geen computervirus bevatten. Proximus wijst alle
aansprakelijkheid af voor de verspreiding van computervirussen, evenals
wat de mogelijke gevolgen betreft die uit deze virussen kunnen
voortvloeien.
6.2. Proximus kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade
die aan de Gebruikers, aan hun computerapparatuur en aan de op dit
materiaal bewaarde gegevens wordt berokkend.
6.3. Proximus kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van een
slechte werking van het Internet, vooral indien dit het gevolg is van
externe kwaadwillige handelingen die de goede werking van de dienst
verhinderen.
Terug te vinden op pagina 5-8 via onderstaande link.
https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_WEB_NL_2014_proximus.pdf
Ik denk niet dat de Proximus forum medewerkers hiervoor tijd hebben om hun werkwijze uit te leggen , (dit is aan de community manager van Proximus die hier sporadisch en volledig vrijwillig soms langskomt op dit forum).
De medewerkers van Proximus actief hier op het forum hebben nu al amper de tijd om alle topics te bekijken/te behandelen /te beantwoorden.
Bovendien zijn ze zeer tevreden voor de toewijding/hulp/antwoorden/suggesties door forumleden actief op dit forum.
Laat ons gewoon proberen , een antwoord te bieden /oplossing te bieden/ en de vragen van andere forumleden/klanten van Proximus zo goed mogelijk te beantwoorden. Lukt het ons niet dan zullen de medewerkers van Proximus actief hier op het forum de achterliggende diensten binnen Proximus wel inschakelen en aanspreken.
Wij vrijwillige bijdragers op dit forum , net als de proximus medewerkers op dit forum streven en willen hetzelfde , helpen/oplossing/tevredenheid voor de klanten.
Laten we hieraan denken , we doen dit vrijwillig in het belang van de klanten met vragen , die naar hier worden doorverwezen wanneer ze via de reguliere websites van Proximus met hun hulppagina’s geen oplossing vinden na telefonisch contact of chat.
Als het even teveel wordt neem een pauze, maar weet dat terwijl je afwezig bent hier, je eerdere antwoorden/opmerkingen/raadgevingen/oplossingen in het verleden al velen hier hebben geholpen.
“Ik wil dit even delen, een bericht dat ik vorig jaar kreeg van een Proximus Team Manager verantwoordelijk voor sommige Proximus Medewerkers actief hier.”