Vraag

Als trouw klant heeft Proximus nog liever dat je naar een ander Provider gaat dan dat men u een TV cadeau doet.

  • 20 November 2023
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik ben al jaren klant bij Proximus,  Internet + tv+ 4 Gsm abonnementen.

Momenteel lopen er mooie acties bij de operatoren  zoals Proximus en anderen. (enkel voor nieuwe klanten)

Ik overweeg om over te stappen naar Telenet gezien ik daar als nieuwe klant een Qled TV cadeau krijg.

Ik dacht voor ik de overstap maak neem ik eerst eens contact met de klantendienst van Proximus met de vraag als ik bij Proximus zou blijven en niet overstap naar Telenet er een mogelijkheid bestaat ook van de promotie te kunnen genieten en een Qled TV als cadeau kan krijgen.

Het antwoord was kort en bondig,  NEEN… “Indien u wenst over te stappen naar een ander provider - geen probleem.

Blijkbaar is één klant meer of minder “ook geen probleem voor Proximus”.

Ik wou dit toch even meegeven.

Mvg

 

 

 

 

 


4 reacties

Jammer, hoor.

Vroeger had je nog de spaarpunten waar je dan iets extra mee kon aankopen.  Maar dat is ook allemaal weggevallen.  Wij blijven klant, omdat ik van de andere telecomoperatoren echt weinig goeds hoor (en vooral duurder zijn).  Maar ik vind ook wel dat een trouwe klant, af en toe eens beloond mag worden. 

Ter info: dat doen ze via een trouwe klanten korting. 
NB:    Pas morgen komt een Proximus moderator terug langs hier

Reputatie 7
Badge +3

@twisted gloria 

Beste,

er is een aanvraag ingediend voor trouwe klanten korting

Je ontvangt een mail ter bevestiging.

Groetjes en dank voor je trouwe klant zijn.

Tina

Beste,

Ik heb deze mail niet ontvangen. 

Ondertussen mijn aanvraag gedaan bij Telenet waar ik een TV krijg als cadeau als klant.

Spijtig maar jullie verliezen een trouwe klant (60737049) met internet, tv en 4 gsm abonnementen.

Toch bedankt,

Met vriendelijke groeten

 

Reageer