Vraag

aankoop smartphone via proximus als abonnee

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

is het normaal dat je als 30-jarige trouwe abonnee via proximus een smartphone kan aankopen aan dezelfde prijs als via coolbue of bol.com?

ik heb 3 telefoonabonnementen en een abonnement internet met tv en als ik de prijs vergelijk met een standaard online verkoper dan is er geen euro korting.

dus als vaste klant krijg je niets, als nieuwe klant ontvang je korting, hoe lang gaat proximus dat in deze snel veranderende wereld volhouden denken jullie ?

geert


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@geertvb 

Ik heb alle begrip voor je vraag.

het commerciële beleid van een firma is steeds aan veranderingen onderhevig en wordt medebepaald door de conculega’s…

Via het gewone circuit zijn er idd weinig of geen verschillen in de aankoopprijzen: ik weet zelfs niet in hoeverre een bedrijf prijzen zelf mag bepalen… hier zullen wel strikte afspraken rond gelden

Proximus biedt wel de mogelijkheid om een toestel aan te kopen met een combinatie extra data tezamen met afbetaling toestel en hier maken vele vaste klanten wel gebruik van.

als vaste klant zal het je wel opgevallen zijn dat de packs ook steeds uitgebreider worden met nu gratis opties, die vroeger betalend waren: maar dat wordt dan als normaal beschouwd want “alles verandert”

Ik geef je vraag door aan de commerciële dienst: het zou best kunnen dat je in aanmerking kan komen voor een promo… dan krijg je hier via mail een bevestiging van… 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer