Vraag

400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx foutmelding forum


Reputatie 6
Badge +3

Beste,

 

Sinds enkele dagen krijg ik de foutmelding 400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx, wanneer ik het forum probeer te bekijken of een reactie te plaatsen. Ik heb al mijn cookies verwijdert, dat werkt even maar nadien terug de foutmelding. Ik gebruik Google Chrome 80.0.3987.132 als webbrowser. Hebben andere forumleden hier ook last van? Ik ga nog eens mijn cache leegmaken.

 

Met vriendelijke groeten,

familievandesype


111 reacties

Ook met Edge heb ik dit probleem en blijkbaar niet op elke topic die je opent !

PS:Nu schijnt opgelost te zijn.

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt om te bevestigen dat jij ook het probleem ondervonden hebt.

 

Ik heb verder niets zelf ondernomen was ineens terug in orde, ik vermoed dat ze aan het forum aan het upgraden waren en daar iets effen verkeerd gelopen is.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb daarnet nog even de foutmelding gekregen. 

Hier to nu toe niks meer vastgesteld met EDGE Browser.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb daarnet nog even de foutmelding gekregen.

ik juist ook maar niet iedere keer als je een post opent, het maar pas dat het probleem weer opduikt.

PS:ik heb getest door iedere keer vooraleer een post aan te klikken van alles te wissen, dus cookies, historie en cache, maar heeft daar blijkbaar niks mee te maken de ene keer lukt met alles leeggemaakt wel en de andere keer met alles leeg gemaakt weer  niet !

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem ligt aan de webserver zelf van het forum. Hartelijk bedankt om ook de test te doen. Mijn cache leegmaken + cookies wissen heeft ook niet geholpen.

Ok, dan zullen we maar afwachten tot zij het probleem opgelost hebben, het is vrijdag avond dat de miserie begonnen is.

Reputatie 7
Badge +3

@familievandesype 

Heb je de foutmelding nog steeds?

 

Geert

deze morgen terug voorgehad maar het is niet bij iedere post die je opent.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb dit doorgestuurd naar de beheerders, we houden jullie op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 6
Badge +3

@GeertC : Hartelijk bedankt, om dit te hebben doorgegeven.

Reputatie 6
Badge +2

Gewoon ter informatie : ik had vandaag met browser Vivaldi en onder Linux ook dat probleem. Meestal niet, soms wel. Met Firefox heb ik het nog niet ondervonden.

Het lijkt dus toch een probleem dat niet gebonden is aan de browser en zelfs niet aan het Operating System. Werk voor Proximus bijgevolg. Maar ze weten het blijkbaar al, komt dus zeker goed.

‘t is terug van dat in EDGE,  zal eens proberen in FF.

OOK in FF maar het is zoals het altijd geweest is niet in iedere post die je opent !

Vivaldi ook dus zal niet browser gebonden zijn!

nu geprobeerd met vivaldi / edge / ff / opera en heb voor iedere browser zo’n 30 posts aangeklikt en krijg geen foutmelding meer !!!!

daarstraks was het nochtans bijna iedere keer prijs.

Reputatie 6
Badge +3

Probleem is inderdaad nog niet opgelost. Uiteindelijk wordt de post toch nog geplaatst op het forum. Ik heb dit zonet voorgehad.

bij mij was het alleen deze morgen en dan geen enkel probleem meer

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij is het nu heel erg, om de paar seconden valt het voor. Soms bij het openen van een forum sectie en anders bij het plaatsen van een post of het openen van een post. Het kan ook te maken hebben met loadbalancing tussen verschillende webservers die het forum aanbieden aan ons.

Dit was inderdaad bij mij deze morgen heel frequent dat het voorviel al heeft dit niet heel lang geduurd.

Reputatie 6
Badge +2

Gisteren had ik het ook met vivaldi onder linux. A!s ik dan dezelfde link open in firefox lukt het wel

Op mijn androidtablet gaat het altijd goed.

Heb het gisteren en nu ook nog niet voorgehad, als het zich voordoet bij mij duurt het over  het algemeen ook niet lang.

‘t zal gewoon afwachten zijn tot ze het probleem gevonden hebben!

Reputatie 6
Badge +3

@GeertC : Volgende foutmeldingen ben ik tegengekomen in de debugger van mijn internetbrowser:

 

  • https://api.addrelevance.be/api/?encode=eyJTZXNzaW9uSUQiOiJkNDE1ZjY5Yy05MGY3LTRmMDgtYTA2Yi1mNzY2NzI4ZjllMmEiLCJEb21haW4iOiJubC5mb3J1bS5wcm94aW11cy5iZSIsIlBhZ2VBbGlhcyI6Ii9hYW4tZGUtc2xhZy1vcC1oZXQtZm9ydW0tMi80MDAtYmFkLXJlcXVlc3QtaGVhZGVyLW9yLWNvb2tpZS10b28tbGFyZ2UtbmdpbngtZm91dG1lbGRpbmctZm9ydW0tNDk4NDQiLCJCcm93c2VyQWdlbnQiOiJNb3ppbGxhLzUuMCAoV2luZG93cyBOVCA2LjM7IFdpbjY0OyB4NjQpIEFwcGxlV2ViS2l0LzUzNy4zNiAoS0hUTUwsIGxpa2UgR2Vja28pIENocm9tZS84MC4wLjM5ODcuMTQ5IFNhZmFyaS81MzcuMzYiLCJBY3Rpb25UeXBlIjoiQ2xpY2siLCJNYXBWYWx1ZSI6IkZcbmZhbWlsaWV2YW5kZXN5cGVcbk1hcnRpblxuQ3Zhbmxvb25cbkdlZXJ0QyIsImF0dHJpYnV0ZXMiOnsiY2xhc3MiOiJja2VfYXV0b2NvbXBsZXRlX3BhbmVsIiwiY2tlX2F1dG9jb21wbGV0ZV9vcGVuZWRcIiI6IiIsInN0eWxlIjoiei1pbmRleDoiLCI5OTk3OyI6IiIsImxlZnQ6IjoiIiwiMTU2cHg7IjoiIiwidG9wOiI6IiIsIjY0MjMuMDZweDtcIiI6IiJ9LCJWYXJpYW50IjoiIn0= 400 (Bad Request)

 

  • 400-bad-request-header-or-cookie-too-large-nginx-foutmelding-forum-49844:2927 GET https://d2jvga0t4h7one.cloudfront.net/c1887df457ce05fe07fa93e8aedc56b018478f70_19632/dist/fonts/proximusregular/proximus-regular.woff net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED

 

In ieder geval heb ik het vandaag geen enkele keer meer voorgehad.

Reageer