Medewerkers van Proximus die onvriendelijk zijn
Ik heb vandaag enkele keren naar de klantendienst gebeld omdat er een probleem was met mijn bestelling. En ik werd door veel medewerkers onvriendelijk behandelt als ik vragen stelde. Ze zuchten erg hard als ik iets vroeg. Ofwel legde ze af als het hun niet aanstond. Ofwel zeiden ze niets meer terwijl je vragen stelt en geen antwoord meer krijgt. En ik heb aan via de chat gecommuniceerd en ik heb gemerkt dat ze daar veel vriendelijker zijn. Maar het is ook een gemakkelijkere weg om te communiceren. Maar de laatste medewerker Leen heeft me heel goed geholpen en gerustgesteld dat alles wel in orde komt. De andere medewerkers via de chat zeiden veel verschillende dingen en telefonisch ook. Ze stuurde me echt van het kastje naar de muur. Ik vind het erg dat de klanten van proximus zo onvriendelijk behandelt worden door meerdere medewerkers. Er zou bij het keuzemenu moeten bijstaan druk op 1 voor een vriendelijke medewerker en druk op 2 voor een onvriendelijke medewerker. Dan koos ik altijd optie 1!!! En ik koos altijd voor optie 3 voor de promoties omdat ik daarover iets te vragen had.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.