Skip to main content

De chat-service

  • 15 februari 2018
  • 2 reacties
  • 424 Bekeken

Ben begonnen om 11u... 20 wachtende voor mij... eindelijk op 4 word de chat beëindigd?! Dit tot 2x toe!!! 3de keer goed keer zou je denken... 15.40 de mevrouw kan me niet helpen omdat de korting voor tv/b-box die ik niet heb,maar al jaren betaal blijkbaar,maar eenmalig was volgens haar,en niet maandelijks zoals mij eerder werd beloofd. 14 euro! Ze gaat me doorverbinden met de technische dienst (waarvoor weet k ook niet,dit gaat over mijn factuur) Ondertussen is het 18.30u en word nog steeds ‘NU DOORVERBONDEN’???? Heel wat uren voor niks! KlantenSERVICE bedankt!?

2 reacties

  • 3 reacties
  • 15 februari 2018
werkt zelfs gewoon niet bij mij

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 16 februari 2018
Beste Pascale,

Kan ik u misschien helpen?

Indien ja, graag uw klantnummer en dit met een beknopte uitleg van uw vraag/probleem.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël