Het is een groot schandaal, maar mijn moeder heeft net ontdekt dat ze 100den euro's is opgelicht door Proximus.
Ze heeft het voorbije jaar met haar gezondheid gesukkeld en heeft daarom haar facturen minder in de gaten gehouden. Dat had ze beter wel gedaan, want men had haar heel de tijd haar gesprekken in de daluren, die normaal gratis waren, dubbel en dik aangerekend.
Op 13 november ontdekte ze dat, toen ze haar factuur opende en merkte dat die voor vaste lijn alleen maar liefst meer dan 106 euro was. We hebben er toen voor gebeld en het ging rechtgezet worden. De vorige facturen vielen niet meer te corrigeren, maar ze gingen ruim 92 euro van die laatste factuur trekken.
Toch trok men op 5 december het volledig bedrag van over de 106 euro van haar rekening. We hebben de klantendienst hiervoor proberen te bellen. Mijn moeder zit vol vragen, vooral hoe dit kon.
Het antwoord weten we nog niet, want na herhaalde pogingen, heeft er nog niemand van de klantendienst opgenomen.
Dus zal het weer een zaak voor de ombudsdienst worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.