Wij hebben onze apotheek te Kruisem verhuisd, een 20m verder. We hadden een verhuis aangevraagd van onze proximus diensten (telefoon met handsets, internet, call connect systeem) in een winkel in Gent (klanten van de apotheek). Op 3 januari moesten we alles verhuisd hebben en moest alles werken.
Op 29 december ging er een technieker komen om al onze oude toestellen terug aan te sluiten. Hij bleef wat lang weg, dus gebeld naar Proximus, 2x. “Ja hoor, hij komt zeker nog vandaag. Ik zie het hier.”
Helaas geen technieker gezien die dag.
Op 30 december belde ik naar proximus om verhaal te halen. “Een momentje meneer. Na dat momentje zei de man dat er bij Proximus een fout was gebeurd. Bij Proximus stond er wel een afspraak, maar die was naar geen enkele technieker doorgestuurd. “Het is onze fout meneer, dus we gaan met spoed een technieker sturen om uw probleem op te lossen. Dat zal iemand van Proximus zelf zijn. Op maandag 5 januari komt hij langs. Opening was op 3 januari, maar ok een dag zonder telefoon overleven we wel. Op 5 januari weer niemand gezien. Ik dezelfde dag nog gebeld. De man van proximus:: “Zijn de nieuwe toestellen geleverd op 18 december, meneer, door bpost”? Euh neen, nooit een pakket gezien. “Oei, dan hebben de nodige diensten niet goed samengewerkt en geprutst. Zonder toestellen geen technieker. “Maar meneer, ik ga uw zaak escaleren. Dan moet er een oplossing komen tussen de 24h en 48h.U volgt dit op vroeg ik. Ja hoor, zei de brave man. Als ik na 48u niets hoor, dan ga ik hogerop zei hij.
Bon, ik gelukkig want iemand trok het hem toch aan.
48u later bel ik toch nog eens naar Proximus om te zien hoever ze staan. Een andere man aan de lijn. “Amai, hier zijn al veel zaken gebeurd en misgelopen. Ik ben eigenlijk niet mee. Maar u moet geholpen worden meneer, ik ga snel op de bal spelen. Deze namiddag belt iemand u op om verdere afspraken te maken.” Helaas niemand gehoord.
Dan belt mijn echtgenote op 9 januari (we zijn een week open!) nogmaals naar Proximus. De meneer :”Aha, maar u zit met een Call Connect systeem, dat is niet bij mij. Ik verbind u door.” Een andere man zei, “allez, eigenlijk is het toch simpel, de technieker moet de huidige toestellen aansluiten en zorgen dat het werkt. U heeft geen nieuwe toestellen nodig. Later deze dag zal iemand u bellen.” ………………… niemand gehoord.
Kan iemand van dit forum ons helpen om dit ofwel terug op de rails te zetten of met spoed een nieuwe verhuis te regelen? Dit is niet werkbaar zo. Er moet hier toch iemand zijn met verstand en kennis van zaken?
Joost