FYI: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. die bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Dossier is aangemaakt door uw collega
Ok, ik zie nu pas dat dit in een dubbele post verder behandeld werd → Mobile Switch Stopzetting dringende oplossing | Proximus Forum
@jhl Dit dossier is afgesloten, men heeft u gecontacteerd rond 10u40. Groetjes Luc
Beste Luc, Dank voor de reactie, maar ik weet niet wat of hoe.
Dossier afgesloten maar met welk resultaat aub?
Ik heb niemand aan de lijn gehad en ook geen voicemail. Ik was aan het werk rond dat uur en heb een gemiste oproep van 02584…… maar verder niets.
Dus mag ik hieruit opmaken dat het nummer 071 het nummer 884 volledig vervangt en de switch niet meer bestaat?
Dank en vriendelijke groeten
Dag Jan, ik heb het dossier heropend en de beheerder zal je contacteren ( is momenteel wel afwezig). Groetjes Luc
Geen probleem LUc. Dank u
Geen probleem LUc. Dank u
zie ook ander topic, ondertussen mailtje gekregen met nodige uitleg. Thx.
Super! Ik sluit dan dit topic, als opgelost!