Hallo,
onze hond heeft de afstandsbediening van de televisie kapot gebeten. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?? Kan dit enkel in de winkel of is hier online ook een optie voor?
mvg
Hallo,
onze hond heeft de afstandsbediening van de televisie kapot gebeten. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?? Kan dit enkel in de winkel of is hier online ook een optie voor?
mvg
Beste antwoord door Martin
ik veronderstel dat je de afstandsbediening van de Proximus TV box (TV Decoder) bedoelt en niet die van de TV zelf.
Tip:
Proximus-medewerker zullen vrijwel zeker uw klantgegevens nodig hebben. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" nog bijkomende informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.