Vraag

Merge prive abo en Bizz

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Beste

 

Ik schets even de situatie momenteel:

  1. 1 x Mobiel abonnement BIZZ
  2. 1 x mobiel abonnement andere operator
  3. 1 x abonnement TV + Internet prive

Deze drie zou ik graag samenzetten in een Bizz all-in op vennootschap, maar krijg zeer uiteenlopende feedback over de beste oplossing. Ter info, prive adres en adres installatie vennootschap is hetzelfde.

 

Optie 1: stopzetten prive abo, en ‘nieuwe’ installatie Bizz all-in, via webshop

Voordeel: eenvoudig + kortingen omwille van lopende deal + geen overnamekost

Nadeel: naar mijn mening enkel voor Proximus, aangezien ze een technieker zouden sturen voor installatie, terwijl eigenlijk alles netjes kan overgenomen worden?

 

optie 2: overzetten van Prive abo naar vennootschap via aanvraagdocument en ...

Voordeel: behouden TV opnames?

Nadeel: kost voor overname + admin om alles nog eens samen te zetten in juiste Bizz pack + extra admin voor extra GSM nummer (ipv dit in 1 trek mee aan te vragen)

 

Zoals jullie lezen ben ik geneigd naar optie 1, maar hoor graag of jullie een nog betere oplossing hebben om mij vlot verder te helpen? 

Bij geen van beide opties kan ik ‘commentaar’ toevoegen om de situatie te beschrijven.

 

Alvast bedankt!


4 reacties

Ter info: Om een officieel antwoord/oplossing van iemand van Proximus zelf te krijgen, ga je moeten wachten tot morgen als ze hier de draad terug opnemen op het forum.

PS: 

Verschillende manieren voor hulp op maar voor bizz klanten zie ook > 

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html

Reputatie 7
Badge +4

Dag MattC,

Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen? (klantnummer, telefoonnummer)
Dan kijken we dit voor je na.
Alvast de excuses.
Mvg, KoenN

@KoenN  Ik heb mijn gegevens aangevuld, ik kijk uit naar jullie reactie.

Reputatie 7
Badge +3

@MattC Via dossier 44320929 heb ik het ingevuld overnameformulier teruggevonden. Ik heb het dossier op mijn naam gezet en zal dit verder voor jou in orde maken. Dit zal via enkele stappen moeten verlopen. Als eerste heb ik een gratis overname van het bestaande pack ingeleid van je privé naar de zaak. Zodra dit rond is kan ik het pack aanpassen naar het gevraagde Bizz All-in pack. Stuur je me nog even de gegevens door van het mobiel abonnement van de andere operator als je deze wenst toe te voegen in het pack. Dit kan je doen via een privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer