sinds gisteren middag zijn we onbereikbaar via ons eigen email en website.
gebeld met de ICT help desk, na 3x bellen en wachttijd van 45min eindelijk binnen.
Telefoonoperator kon het niet oplossen, ging het doorgeven aan een expert met prioriteit 1. ticket gemaakt. sindsdien niets meer gehoord, en onze webshop, website etc kortom digitaal onbereikbaar.
Op de help pagina staat bereikbaar van maandag tot zaterdag 8u-20u. deze morgen teruggebeld ...
zonder wachttijd binnen krijg ik het antwoord de ICT werkt niet in het weekend.
Toevallig iemand die werkt ODIN? en eventueel settings kan overlopen?
als ik hierin kijk staan alle DNS records groen en webhosting op none (we werken met fix ip en draaien onze eigen (web)server. mailservers zijn van proximus
Maar volgens de Operator, ze werken met een ander programma, was enkel mijn domein nog geregistreerd maar niet meer gekoppeld.
frustrerend een heel weekend zonder mail of website
Vraag
geen website en email via domeinnaam
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.