Skip to main content

Na een technische chat, wordt besloten onze huidige bboxen te vervangen,
hiervoor moeten we doorverbonden worden met een medewerker van de commerciële dienst,
doorverbinding lukt:
dan de conversatie:
12u10 een zekere Karen: klopt het dat je 2 bboxen hebt en 1 decoder,
Ik: Ja is correct
13u20 ik is dit ok?
...Assistent zegt vaarwel
13u47: Channah: ik lees even je gesprek terug, klein moment..
ik: “ok”
Assistent zegt vaarwel

Als er niet professioneel kan gewerkt worden, bied dan de chat niet aan.
Hier heeft ne mens echt niets aan.

Mocht er een van de proximus medewerkers dit verder willen opvolgen, graag.

@dave ds 

excuses, je hebt gelijk… collega’s hadden even correct mogen afwerken.

Je hebt aansluiting op meer adressen?

kan je via je forum profiel (veld ticket) laten weten wat en voor welk adres je wil vervangen? 

groeten

Tina


verstuurd in privé bericht
of als veld ticket iets anders laat maar weten?


Ter info: in je  → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)

In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


is gebeurd,
alvast bedankt.


@dave ds Kan je mij even vertellen wat het probleem is en op welk adres?


@DaisyS probleem is dat niemand de chat verder afhandeld en zo ook niet de omruiling van onze bboxen en decoder.

 


Reageer