Leuk als je als business klant hetzelfde probleem al 3x meemaakt op juist een half jaar tijd 😊
Op 23/12/2025 overgestapt van Telenet naar Proximus.
Na 1 dag: Call connect was onbereikbaar voor meeste providers buiten Proximus.
Probleem pas opgelost na 6 dagen. Reden: Geen personeel aanwezig van Call connect🙄
02/01 opnieuw hetzelfde probleem, pas opgelost na 3 dagen.
01/07 hetzelfde probleem, en elke keer uitleggen waar het probleem is..
Volgens Proximus zou het probleem nog steeds bij Telenet liggen.. 😊 Sinds dag 1 bevestigd Telenet dat de nummer volledig is overgenomen door Proximus.
En nu moeten wij mooi wachten tot Proximus het zou oplossen. Als het een huishoudelijke nummer was, heb ik volledig begrip, maar ons bedrijf draait om telefonische klanten waar wij bereikbaar moeten blijven 7/7 om bestellingen te kunnen ontvangen..
Sinds 2019 zijn we klant geweest bij Telenet tot eind 2025, enkele keren problemen gehad met internet, maar daar krijg je als Telenet business klant wel een aanspreekpunt die je problemen oplost. En buiten het internetprobleem altijd bereikbaar geweest. Omdat Proximus iets goedkoper was qua pakket hebben we de omschakeling gemaakt.
Vandaag donderdag 02/07 gebeld geweest dat ze bezig zijn met het probleem, en moest ik nummers doorsturen met tijdstippen dat ze het gaan onderzoeken. Ik ga er vanuit dat het vrijdag ook niet opgelost ga geraken, en misschien na het weekend. Wat ons weer zoveel euro omzetverlies gaat genereren.
Ik verwacht als business klant toch dat de personen van Call connect ons rechtstreeks contacteren om het probleem uit te klaren i.p.v tussenpersonen die enkel een mail voor zich hebben..
Mijn gouden tip voor business klanten, als je vaste telefoon prioriteit is voor je zaak, wegblijven van Call connect bij Proximus :)
Laat je vooral niet misleiden over 24/7 ondersteuning, want Call connect valt er buiten, en werkt enkel in de week op bepaalde uren. Tijdens kerst- en vakantieperiodes zijn ze er niet, en heb je gewoon dikke pech! 😊