Skip to main content
Vraag

Bizz business klanten ondersteuning 24-7

• December 24, 2025
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Als Proximus business klant zou je bij technische storingen 24/7 ondersteuning krijgen (dit vermelden ze bij een business pack). Maar als je belt krijg je als antwoord dat dit enkel tot 18u is? En de algemene technische storingdienst helpt niet echt verder met het probleem..

Je kan de nummer 0800 22 500 bellen (die doodleuk verteld dat je binnen de uren moet bellen),

nummer 0800 22 200 is voor grote KMO’s , dus kan je op geen enkele manier hulp krijgen? (verbind door naar 22 500 nummer). Chat is ook geen optie.

Is dit een dienst dat nog extra zou kosten dan? 🙄

Bij Telenet kan je bellen naar een vip bizz expert dienst die 24/7 beschikbaar is met de juiste expertise?

Hoe zit dit bij Proximus? Aangezien het vandaag kerstavond is, werd er mij leuk gezegd om maandag 29 december terug te bellen, binnen 5 dagen dus 🤐

En wat met een zaak dat 365 dagen telefonisch dienst verleent (storing op inkomende gesprekken)? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• Apprentice
  • December 24, 2025

Hey,  

Ik dacht dat de technische dienst (voor SE klanten) die 24/7 bereikbaar was op het nummer 0800 55 500

Hopelijk help dit jou,
Fijne kerst 

• Auteur
  • Motivator
  • December 25, 2025

Hey,  

Ik dacht dat de technische dienst (voor SE klanten) die 24/7 bereikbaar was op het nummer 0800 55 500

Hopelijk help dit jou,
Fijne kerst 

Als ik dit nummer bel, krijg ik de Engelse versie van 0800 22 500 te horen, en kom ik bij dezelfde mensen terecht 😓 toch bedankt voor je antwoord.

Ik begrijp niet dat je als business klant niet de nodige technische support krijgt, en dat ze een telefonisch (interventie) afspraak inplannen voor het probleem over 5 dagen 😶

Leuke Proximus ervaring

• Apprentice
  • December 25, 2025

Ja sorry, ik had mijn website in het Engels en daardoor ander nummer. 

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • December 31, 2025

Wegens je probleem in een ander topic word behandeld sluit ik deze af. Gelieve verder te antwoorden in het oorspronkelijk topic.