Vraag

Apple Watch Cellular

  • 8 September 2022
  • 5 reacties
  • 1137 Bekeken

Reputatie 1

Proximus,

Als fervent duiker was ik aangenaam verrast toen Apple de Apple Watch Ultra voorstelde met geintegreerde duikcomputer. 

Deze watch biedt cellular connectiviteit aan. Al jaren wacht ik om een nieuwe te kopen in afwachting van de ondersteuning van Proximus hiervoor. Hoe is het mogelijk dat dit er na al die jaren nog steeds niet is? Op dit platform zie ik nochtans voldoende mensen met dezelfde vraag als ik.

Staat het op de planning of stap ik dan toch maar beter naar Telenet?

Thanks!


5 reacties

Proximus vindt dit blijkbaar niet belangrijk…

Zoals altijd moeten wij belgen maar wachten, hier zijn we geen eerste wereldland..

Dat Proximus dit niet kan aanbieden is niet te begrijpen. Ik ben ook een overstap naar Telenet aan het bekijken.

Beter gewoon veranderen, ik stap ook over. Het is ook veelal goedkoper. Conservatief bedrijf die larie verkoopt.

 

Uit verplichting nu al 6 maanden Proximus klant. Niets dan miserie.

Via het werk verkopen we het zelf en wordt verwacht dat dit verkocht wordt. Ik begin er zelfs niet meer aan. Via mijn job geven we kwaliteit en dan moet je plots brol verpatsen. Ze hebben zelfs een slogan geplaatst, ‘niet alles wordt duurder’. Dit moet je vooral gaan verkondigen in huidige tijden. Gesproken van mottige marketing.

Het management mag me gerust eens contacteren dan wil ik met plezier eens uitleggen waarom hun product niet meer van deze tijd is.

Onlangs klacht ingediend via messenger en via mail, reactie krijgen ho maar daar doen ze niet aan mee.

Reputatie 7
Badge +4

E-sim is wel al beschikbaar voor op de gewone GSM-toestellen maar inderdaad nog niet voor andere devices. Er zijn op technisch vlak grote verschillen tussen beide, waardoor nog wel wat aanpassingen op het netwerk nodig zijn hiervoor. Het staat op de planning, maar nog niet met een concrete datum. 

E-sim is wel al beschikbaar voor op de gewone GSM-toestellen maar inderdaad nog niet voor andere devices. Er zijn op technisch vlak grote verschillen tussen beide, waardoor nog wel wat aanpassingen op het netwerk nodig zijn hiervoor. Het staat op de planning, maar nog niet met een concrete datum. 

Wat een belachelijke reactie!

Net zoals mijn iPhone die ik besteld heb op 9 september nog steeds niet geleverd is…
We leveren vanaf we kunnen, maar we hebben geen concrete datum.

Dit is geen communicatie meer die je van een beursgenoteerd bedrijf anno 2022 kan verwachten.

Reageer