Skip to main content
Vraag

Zenders weg

  • May 20, 2022
  • 8 reacties
  • 975 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Enkele zenders, BBC first,  Entertainment, FOX, Brava, …… zijn verdwenen, waarom?

Decoder herstarten helpt niet.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 20, 2022

@Peter62 Deze zenders zijn onderdeel van de tv-bundel Pickx Mix NL. Deze staat niet meer actief op jouw account. Ik zie dat je via MyProximus een aanpassing hebt gedaan van Pickx Mix NL naar Pickx+ NL (1 maand gratis).

Groetjes,
Antonella

Pickx-zenderlijst op TV Box, app, web | Proximus


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • May 20, 2022

@AntonellaD dit schreef je 21 dagen geleden:

Momenteel heb je de oude tv-optie Entertainment Channels NL actief staan (€ 10,99/maand). Wens je hier de afzonderlijke tv-optie Pickx+ bij te nemen (€ 4,99/maand)? Want het zou namelijk voordeliger zijn om de oude tv-optie Entertainment Channels NL te wijzigen naar de nieuwe tv-bundel Pickx Mix (€ 10,00/maand in Flex) waarin Pickx+ is inbegrepen. Mag ik het zo voor jou in orde maken door een wijziging te doen naar Pickx Mix? Groetjes, Antonella

 

Ik heb toen geantwoord: dat mag.

die aanpassing had ik gedaan voor ik het topic startte waarop jij dat antwoord gaf en ik toen vroeg wanneer Pickx+

Normaal zou ik die  zenders dan hebben.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • May 20, 2022

zal weer iets  voor volgende week zijn


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 20, 2022

@Peter62 Op 2 mei had ik die wijziging inderdaad in orde gemaakt. Nadien is de aanpassing gekomen die je zelf via MyProximus hebt aangevraagd. Ik zal deze dan ongedaan maken en het terugzetten zoals ik het op 2 mei had gedaan. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • May 20, 2022

@AntonellaD Bedankt,  maar ik weet zeker dat ik daarna niets meer gewijzigd heb.  Zal een late interne reactie zijn op mijn eerdere aanvraag.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 20, 2022

@Peter62 Het is mogelijk dat dit een late doorstroming van een eerdere aanvraag was inderdaad. Groetjes, Antonella


We hebben nieuwe V7 decoders. Maar op 1 van de 3 decoders krijg ik niet meer alle zenders.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 31, 2023

@Josianne en Belinda Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.