Skip to main content
Vraag

Werken

  • February 22, 2021
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Vorige week zijn hier techniekers geweest. Ze hebben en nieuwe kabel gestoken.

Nu, daarvoor had ik 46 Mbps en nu nog amper een 27.

 

Heeft dat daar iets mee te maken of is er terug iets mis ouzo?

 

gr.

Peggy

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • February 22, 2021

Waarschijnlijk de DLM die deze lijn nog moet evalueren om te proberen je lijnsnelheid te verhogen, maar een prox medewerker kan straks het DLM proces even natrekken.


  • Auteur
  • Rising star
  • February 23, 2021

Ik lees hier ook iets over de conductor uitzetten als je met Apple producten werkt. Telt dit voor iMac ook? Als ja, we hebben enkel Apple producten.
Of is dit enkel via Wifi?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 23, 2021

Vorige week zijn hier techniekers geweest. Ze hebben en nieuwe kabel gestoken.

Nu, daarvoor had ik 46 Mbps en nu nog amper een 27.

 

Heeft dat daar iets mee te maken of is er terug iets mis ouzo?

 

gr.

Peggy

hi peggy, ik kijk om je snelheid terug te verhogen


  • Auteur
  • Rising star
  • February 23, 2021

@jonathandr Bedankt!


  • Auteur
  • Rising star
  • February 24, 2021

@jonathandr 

had je de snelheid al terug kunnen verhogen?

En weet je of die conducter uitzetten, ook iets aan de snelheid kan doen?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • February 24, 2021

@nosy De snelheid die nu binnenkomt op je modem is 69mbps.


  • Auteur
  • Rising star
  • February 24, 2021

@DaisyS  Bedankt! En weet jij iets over die conductor?