Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt de nieuwe Proximus/Orange antenne (met 5G) op mijn locatie geactiveerd?

• May 17, 2023
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Ref.:

Kaart zendantennes | Departement Omgeving - Vlaamse overheid (vlaanderen.be)

Info van midden april van Orange m.b.t. mogelijke mobiele netwerkstoringen omwille van uitgevoerde werken

Ik vermoed dat de dichtstbijzijnde Proximus antenne (2/3/4G) op locatie X in de loop van de volgende weken op mijn locatie zal vervangen worden door een door een gecombineerde Proximus/Orange Y (2/3.4/5G)  op de huidige Orange locatie Y

De informatie m.b.t. de sitecodes X en Y is op privacy redenen opgenomen in het vrije veld ticket van mij forum login profiel

Vraag: wanneer komt deze antenne actief? 

Reden van de vraag:

blijkbaar wordt 2/3G op de nieuwe gecombineerde Proximus/Orange antenne dan nog enkel aangeboden op tot de frequentieband 900 MHz en komt 4/5G dan beschikbaar op de frequentiebanden 800/900/1400/1800/2100 

Beste antwoord door HadewychT

@M_016 Enkel op de antenne Y wordt in november dit jaar 5G voorzien, op de andere niet. Wat betreft het gebruik van de frequentiebanden op dat moment moet ik nog verder navraag doen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Expert
  • May 23, 2023

@ Proximus en …?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 24, 2023

@M_016 Enkel op de antenne Y wordt in november dit jaar 5G voorzien, op de andere niet. Wat betreft het gebruik van de frequentiebanden op dat moment moet ik nog verder navraag doen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Expert
  • May 24, 2023

@HadewychT thanks duidelijk

uiteraard enkel 5G op Y niet op de andere X, deze X zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit dienst genomen worden wanneer Y volledig in dienst gesteld is