Skip to main content
Beantwoord

wanneer aanpassing abonnement naar flex s

  • October 7, 2020
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

op 3 okt. een andere pack gekozen van epic naar flex s  online kon ik niet aanpassen .

maar proximus zou mij opbellen op maandag , medewerker ging alles in orde brengen maar tot op heden nog niets verandert

groeten peter

Beste antwoord door Luc.M

@pjetter Ik zal het nodige doen. Wanneer mag dit ingaan? Groetjes Luc

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • October 7, 2020

FYI: morgen zullen de proximus forummedewerkers je wel verder kunnen helpen als ze hier terug de draad opnemen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee morgen direct aan de slag kunnen.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2020

@pjetter Ik zal het nodige doen. Wanneer mag dit ingaan? Groetjes Luc


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 8, 2020

@pjetter het nodige is gedaan. Groetjes Luc