Skip to main content
Vraag

wacht al meer dan een maand op een nieuwe aansluiting

  • February 16, 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik wacht reeds meer dan een maand op nieuwe aansluiting door verbouwingen.

Reeds verschillende malen proximus gecontacteerd, maar ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik krijg mails ivm aanvraag/bestelling nieuw contract, terwijl ik nog geen ondergronds aansluiting heb.

Nog iemand deze ervaring?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 16, 2023

@Lb85 Kan u in uw profile de klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, adres)aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 17, 2023

@Lb85 Ik zie dat er pas gisteren een aanvraag tot vooraanleg is geregistreerd.Technische situatie moet nog in orde gemaakt worden.U gaat in de loop van volgende week een afspraakdatum ontvangen.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel