Skip to main content

verkeerde aanrekening factuur

  • December 25, 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb een factuur ontvangen waarop 2 x hetzelfde bedrag werd aangerekend.

Dit is volgens mijn foutief!? Waar kan dit worden nagekeken?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 25, 2023

@Nat08El05 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven , als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 27, 2023

@Nat08El05  Dag, ik heb hiervoor 53776318 aangemaakt. De beheerder ervan zal je contacteren. Waarom dit op deze manier wordt aangerekend is me vreemd vandaar dit dossier. Groetjes Luc