Skip to main content
Vraag

verhoogde tegemoetkoming

  • October 11, 2021
  • 5 reacties
  • 884 Bekeken

Goedemiddag 

Wat moet ik doen om mijn verhoogde tegemoetkoming bij jullie te laten activeren. Kunnen jullie me helpen hiermee

 

Met vriendelijke groeten

Bram 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 11, 2021

@Bram98 Vandaag werd voor jou een dossier opgestart bij het BIPT voor de aanvraag van de verhoogde tegemoetkoming. Deze aanvraag werd voorlopig geweigerd. Volgens het BIPT heb je geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen. Je zal weldra een brief ontvangen van het BIPT met de reden van de weigering. Hierop vind je ook het adres om de nodige documenten naartoe te sturen. Groetjes, Antonella


Ik heb een verhoogde tegemoetkoming vind nergens waar ik dit moet aanvragen .mvg 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 21, 2023

Ter info

Sociaal tarief voor telefonie en internet | Vlaanderen.be 

= aanvraag dient te worden ingediend bij een telecomoperator van uw keuze

 

Sociaal tarief | Proximus

→ 0800 22800, mogelijks kan een Proximus moderator op dit publieke forum vanaf maandag hiervoor ook verder helpen


Martin
  • October 21, 2023

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 23, 2023

@Niesje_niesje  Dag Ik heb dossier 53404902 hiervoor aangemaakt. De beheerder hiervan neemt contact met u op. Groetjes