Skip to main content
Vraag

V5c TV Box blijft hangen

  • November 28, 2021
  • 6 reacties
  • 304 Bekeken

Af en toe loopt mijn tv decoder vast. 

Na een manuele heropstart is dit terug voor even goed.. 

De hard reset uitgevoerd, maar geen oplossing! 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • November 28, 2021

Het speelt ook een rol op welke manier je decoder aangesloten is op de bbox.

Je kan best om te beginnen alles eens herstarten, zie > Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 28, 2021

Loopt nu inderdaad wel over een switch. Ik sluit hem eens terug direct aan op de router. 


Martin
  • November 28, 2021

switch moet igmp snooping onderteunen


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 29, 2021

Ook na het rechtstreeks aansluiten van de decoder op de router is het nog niet opgelost. 

Ook niet na een reset van alle toestellen.


Martin
  • November 29, 2021

als je de bbox en decoder al een harde reset gegeven hebt kun je niet veel meer zelf uitproberen, morgen kunnen de Proximus forummedewerkers nog een je lijn testen om te zien of er fouten waar te nemen zijn en kunnen ze verder beslissen wat er verder moet gebeuren.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 7, 2021

@SirSambi Is dit probleem ondertussen opgelost ?