Skip to main content
Vraag

tv storing /beeld met blokjes

  • July 7, 2021
  • 2 reacties
  • 1440 Bekeken

Beste

 

Iedere keer dat ik verander van tv-zender krijg ik de eerste 20 sec. geblokt en gestoord beeld te zien. Op Netflix heb ik dit niet.

 

Ik heb al alles eens opnieuw opgestart, maar dit helpt niet. Ook kabels uitgetrokken en opnieuw verbonden, maar ook daar geen succes mee.

Wat kan ik nog doen?

Mvg

 

Valérie Goossens

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 7, 2021

best ook vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met kabel of met een draadloze oplossing

 

  • decoder volledig stroomloos zetten
  • bbox resetten > klik hier
    wachten tot op bbos DSL lampje continu blijft branden
  • dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten

     

 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • July 8, 2021

@Valérie Goossens kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant eens uittesten.