Skip to main content
Antwoord

tv-optie activeren en deactiveren

  • June 11, 2023
  • 3 reacties
  • 698 Bekeken

Beste community,

Kunnen jullie mij helpen. Ik heb via de app sportpickx willen deactiveren, en terwijl ook de pickx all-stars (netflix, disney en pickx +)

activeren. Ik heb dit vrijdag middag gedaan via de app. Maar dit blijft op "wij werken eraan" staan graag zou ik jullie hulp willen om dit in orde te krijgen. Ze zeiden me via de chat dat dit max 24uur kon duren. Wij zijn toch bijna 48uur verder en dit blijft duren.

Ook krijgen wij geen mail bevestiging van proximus.

Alvast bedankt

Beste antwoord door Mangoloco

Bedankt is reeds opgelost via jullie chat. Dankjewel 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 11, 2023

@Mangoloco

Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.   

met de V7 decoder  

  1. Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
  2. Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
  3. Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK
  4. Nu  pickx all-stars (netflix, disney en pickx +) Bevestig je keuze “stopzetten” en druk op OK

met decoders V6 of V5 :

  1. Druk op menu en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten = de TV optie selecteren die je wil stopzetten' en druk op OK

hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren

Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens 

Via het tv-menu

Als dat niet lukt  is er nog deze optie

Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus   of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website  Abonnementen - Proximus Pickx   ). 

 

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 12, 2023

@Mangoloco  Kun je je profiel wat aanvullen want met enkel het email zie ik geen producten. Dank je wel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • June 12, 2023

Bedankt is reeds opgelost via jullie chat. Dankjewel