Skip to main content

tv

  • December 28, 2022
  • 7 reacties
  • 41 Bekeken

Met dringend verzoek,gelieve de modem van mijn schoonmoeder dringend terug te activeren .Berlaarbaan 199 te st kat waver.dank u

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Mutlie
  • December 28, 2022

Is de modem al eens gereset?

Een 20 sec zonder stroom zetten en wachten tot hij volledig is opgestart.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 28, 2022

Is al gedaan


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 28, 2022

Op tv komt melding,controleer verbindingen of probeer externe.


Mutlie
  • December 28, 2022

Heb je dat gedaan?
Zijn alle kabels verbonden? Goed verbonden en niet per ongeluk deels uitgetrokken?
Waarom denk je dat Proximus de modem heeft gedesactiveerd?

 


Martin
  • December 28, 2022

@philippe2870 Je dsl lampje blijft waarschijnlijk niet continu oplichten.

aangezien hier niemand van PX nog zal reageren op het forum best vlug bellen naar 0800 22 880


Mutlie
  • December 28, 2022

Ik betwijfel trouwens sterk dat Proximus op basis van adres werkt.

 

Is je → ForumProfiel aangevuld?  (daarvoor moet je wel ingelogd zijn). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (o.a. klantnumer en telefoonnummer van je schoonmoeder). 
Klik daarna onderaan links op "sla wijzigingen op".
 


Martin
  • December 28, 2022

@philippe2870 als je belt naar 0800 22 800 en na het lijnnummer van je schoonmoeder ingevoerd te hebben dan een bericht hoort dat er problemen in de regio zijn dan wil dit zeggen dat PX er mee bezig is.