Skip to main content
Vraag

Technieker

  • December 21, 2023
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Beste, 

Ik ben mantelzorger voor een mevrouw van 85 jaar oud. Vandaag stond er een afspraak ingepland voor de aansluiting van internet en televisie. 
 

De technieker belde blijkbaar aan, maar was al weg nog voor mevrouw erin slaagde de deur te openen. Als ik nu kijk via de mail om een nieuwe afspraak in te plannen - dan is dat meteen eind volgende week. 
 

Mevrouw zit alleen met de feestdagen en ik wens haar televisie toe. Is er iets van mogelijkheden om de afspraak alsnog vroeger in te plannen? En om de technieker te laten weten even te wachten na het aanbellen? 
 

klantnummer: 607782189
 

met vriendelijke groet,

 

Yoshi 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 21, 2023

Dag @Mantelzorger123 ik heb de planningsdienst gevraagd of de technieker vandaag nog terug kan langsgaan! Groetjes, Heidi


Dag @Mantelzorger123 ik heb de planningsdienst gevraagd of de technieker vandaag nog terug kan langsgaan! Groetjes, Heidi

Dag @Mantelzorger123 ik heb de planningsdienst gevraagd of de technieker vandaag nog terug kan langsgaan! Groetjes, Heidi



Beste, gisteren kwam er niemand meer langs. Ik boekte voor mevrouw online een nieuwe afspraak. De eerste mogelijkheid was 29/12. Kan er alsnog bekeken worden om een vroeger moment langs te komen? 
 

heel erg bedankt,

Yoshi