Skip to main content
Vraag

Taalkeuze bij Proximus

  • September 23, 2022
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Onlangs heb ik het abonnement van mijn overleden echtgenoot overgenomen. Jullie diensten hebben echter de taalkeuze foutief overgenomen: Frans ipv Nederlands. Telefonisch contact met de klantendienst heeft niet geholpen, Proximus-medewerker zou dit veranderen maar na 2 weken nog niet gebeurd.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 30341 reacties
  • September 23, 2022

FYI: pas maandag komen ze van Prox hier terug langs.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1853 reacties
  • September 26, 2022

@GFR  Dag Gerda, ik heb de nodige aanpassingen gedaan. Morgen zou dit in alle systemen moeten aangepast zijn. Groetjes


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • September 26, 2022

@GFR  Dag Gerda, ik heb de nodige aanpassingen gedaan. Morgen zou dit in alle systemen moeten aangepast zijn. Groetjes

Dank je wel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • October 23, 2022

Helaas dit is nog steeds in het Frans !!

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2498 reacties
  • October 24, 2022

Dag @GFR ik kijk het na en neem ook dossier 51484325 voor je in behandeling. Groetjes, Heidi


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2498 reacties
  • October 25, 2022

@GFR De nodige rechtzettingen ivm het teveel aangerekende abonnement volgen en ook de facturatietaal is intussen aangepast! Groetjes, Heidi