Sinds dinsdag 3.01.2023 hebben arbeiders in onze straat de telefoonkabel stukgetrokken. Sindsdien zitten wij zonder internet, TV en vaste lijn. Via 080022800 is er een technieker langsgeweest die deze panne heeft genoteerd. Daarna blijft het al dagen stil. Ik krijg geen antwoord meer op deze problemen, alleen dat het probleem gekend is. Mijn Flexabonnement blijkt natuurlijk wel lopen en ik zal zoals altijd de volle pot moeten betalen zonder iets van dienstverlening. Volledig afgesloten , al bijna 1 week. Ik weet het niet meer voor de moment , maar lang duurt het niet meer of ik stap voor alles over naar de concurentie want blijkbaar is gans de straat hier al klant van Telenet. Dit bericht verzend ik trouwens via internet van Telenet bij een goeie buurman. Shame on you Proximus en doe er asap iets aan. Mijn klantennummer is ****** en de gebroken kabel ligt in de Martstraat te 2820 Bonheiden.
Vraag
Stukgetrokken kabel in onze straat
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
