Skip to main content
Vraag

specialistenwerk Proximus

  • February 24, 2021
  • 11 reacties
  • 127 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Een jaar geleden liet ik op dit forum weten  dat  ik geen ROB kan casten. Een jaar later kon ik dat nog steeds niet dus stelde ik de vraag opnieuw. HadewychT sluit het topic want hij heeft al geantwoord.

Je gaat naar de garage want je auto start niet . De specialist doet niets, je auto start nog steeds niet dus ga je terug naar de garage . De specialist laat weten dat het geen probleem is want hij heeft al geantwoord. Tja ….

Wel beste HadewychT hoe luidde je antwoord en vooral kan ik daardoor nu wel ROB casten ????

 

HadewychT

Reputatie 7

Badge+4

Ik sluit dit topic af. Ik heb je al geantwoord in een ander topic waar je dit probleem ook aangekaart hebt. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Jamo
  • Motivator
  • February 24, 2021

Troost je ik ben al meer dan een jaar aan het proberen om een oplossing te krijgen. Bij ons is de regionale tv tvoost en kan dat ook niet casten:

https://youtu.be/42rHVbQU3M4


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 24, 2021

Blijven aandringen!

We betalen voor een service die we niet krijgen. Heet dat niet bedrog? 


Jamo
  • Motivator
  • February 25, 2021

Ik geef het niet op. Ik dacht eerst over te stappen maar zo gemakkelijk komen ze er niet vanaf. Ik heb een korting gekregen van 5 € en zolang die loopt wacht ik nog wat af. Bij Telenet is er de Yugo die ongeveer hetzelfde aanbied maar een stuk duurder. En geen 40 gb mobiel voor netflix en youtube. De epic combo light is op papier geweldig. Spijtig dat de ontwikkelaars geen goed werkend product kunnen afleveren. Ik begrijp echt niet hoe dit al zo lang blijft duren.


Martin
  • February 25, 2021

bij mij blijft  ook nog altijd de vraag waarom het dan bij anderen wel zonder probleem kan werken?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 25, 2021

Martin, 

Blijkbaar ben ik niet de enige..

Is het niet aan jullie om uit te zoeken waarom het niet werkt, nooit gewerkt heeft? 


Martin
  • February 25, 2021

Natuurlijk is het aan de specialisten ter zake om het uit te vissen en op te lossen, maar ik persoonlijk zit met de vraag hoe het komt dat het bij anderen wel goed kan werken.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 25, 2021

Vraag blijft waarom het een jaar moet duren en waarom jij een topic afsluit zonder oplossing? 


Martin
  • February 25, 2021

@wimmer ik weet niet wat je bedoelt, waar ik een zogezegd volgens u een topic zou afgesloten hebben, ik kan zelfs geen topic afsluiten deze machtiging heb ik niet hier op het forum!

En waarom het jaar moet duren met deze vraag heb ik trouwens hier al verschillende keren gesteld waarom het bij anderen het wel goed kan werken, ik heb er ook geen last mee trouwens, en gelukkig maar!


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 25, 2021

Hadewych 't deed dat kijk bedin topic


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 25, 2021

@wimmer  Ik begrijp dat het zeer vervelend is dat dit probleem niet opgelost geraakt. Jammer genoeg hebben niet alle problemen een heel duidelijke oorzaak en een snelle oplossing.

Ik heb je probleem doorgespeeld aan onze specialisten voor nazicht en dat ene topic afgesloten omdat je verschillende posts geopend hebt over hetzelfde probleem. Het was zeker niet mijn bedoeling om je niet verder te helpen.

Om het forum een beetje overzichtelijk te houden is het best om telkens maar 1 topic te openen over een onderwerp. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 25, 2021

Jammer dat er een jaar nodig was en meerdere posts om een belofte tot aktie te bekomen.