@joan Dank je wel om dit te melden. Ik heb dit doorgestuurd naar een achterliggende dienst om te laten uitzoeken als er iets mis is of wat hiervan juist te verklaring zou kunnen zijn. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella
Is er (vanaf december) evenwtueel iets gewijzigd aan uw abo-kost zodat deze (nog slechts) 8.37/40% = 20.93 euro/maand bedraagt?
P.S. Ik ben geen Proximus medewerker maar zie wel op de Proximus website dat een klassiek telefoonabo (buiten pack) 23,63 €/maand kost en sta dus ook voor “een raadsel” tenzij de verrekening door Proximus “pro rata” gebeurt in het kader van één of ander “pack”
@joan in verband met de korting op het sociaal tarief is er een intern onderzoek lopende aangezien er meerdere geïmpacteerde klanten zijn. Ik volg jouw dossier in ieder geval verder op. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella
@joan Het intern onderzoek is afgerond en het probleem werd verholpen. Vanaf 01/02 zal de korting op het sociaal tarief terug correct worden toegepast. Voor de voorbije 2 facturen zal je een correctie zien staan op je volgende factuur. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.