Wij zijn onlangs verhuisd en hebben onze aansluiting mee verhuisd.
Wij hebben het proximus maxi pakket die ons in beste omstandigheden 100 mbps zou kunnen geven. De speedtest toont echter resultaten niet hoger dan 27.
Ik heb alles nagekeken van drivers op de pc en ook de gebruikte kabel is van de juiste kwaliteit om meer data te kunnen verwerken. De modem is de B-Box 3V+
Deze snelheid lijkt mij toch veel te laag voor een maxi pakket?
Beste antwoord door Martin
@Niilo je kunt ook eens proberen om de DLM te triggeren als volgt
- Bel 080022424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in. - houd ook je klantnummer bij de hand die bestaat uit 9 cijfers - Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
NB: als je de melding krijgt dat je het resultaat op de decoder gaat zien daar moet je u niks van aantrekken want dit gebeurt toch niet.
@Lie Je zal geen kosten aangerekend krijgen voor de verhuis. Verder heb ik een aanvraag ingediend bij de technische dienst om na te kijken als een 4G-modem een oplossing zou kunnen zijn. Je wordt hierover opgebeld. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.