Skip to main content
Beantwoord

Sms mislukt

  • February 10, 2021
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

Ik kan geen sms verzenden naar BLOKKEN. Is dit ergens in instellingen aub?

Grt

Noëlla 

Beste antwoord door DaisyS

@Nolleke Je hebt een Mobilus S full control. Dit wilt zeggen dat je geen betalende smsen kan sturen want je kan niet buiten bundel verbruiken. Indien je dit toch wenst zal je belwaarde extra op je kaartje moeten zetten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • February 12, 2021

@Nolleke Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even na.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 12, 2021

Welke gegevens hebt u nodig? 

Grt 


Martin
  • February 12, 2021

Als je naar het forumprofiel gaat kun je de nodige vakken zien die je kunt invullen

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt of dat er specifiek om gevraagd werd).


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 12, 2021

Ben mijn profiel gaan bijwerken. Klantnummer heb ik wel niet bij de hand.


Martin
  • February 12, 2021

FYI: kan je ook terugvinden op MyProximus


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2021

@Nolleke Je hebt een Mobilus S full control. Dit wilt zeggen dat je geen betalende smsen kan sturen want je kan niet buiten bundel verbruiken. Indien je dit toch wenst zal je belwaarde extra op je kaartje moeten zetten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 12, 2021

Ok dankjewel voor u reactie.

Fijn weekend 

Noëlla 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • February 12, 2021

@Nolleke Graag gedaan! Ook voor jou een fijn weekend!