Skip to main content
Antwoord

skynet.be account werkt niet meer met windows 10

  • July 10, 2023
  • 12 reacties
  • 1426 Bekeken

door problemen met mijn skynet.be account (geen uitgaande mails) ==> account volledig gewist in windows 10.

Mijn account bij webmail  Proximus werkt wel.

opnieuw skynet account installeren lukt niet. (geen instellingen gevonden). (paswoord en mailadres zijn zeker ‘ok’)

Een alias account van mijn email  maar met proximus.be extentie ipv skynet.be lukt wel.

wat doe ik fout? wat kan ik nog proberen?

 

Beste antwoord door JolienU

Ik heb dit nagekeken!
Ik heb de mail inderdaad gekregen!
Alles correct ingesteld nu en nu lijkt het te werken…
Hartelijk bedankt voor de tip!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

  • Apprentice
  • July 10, 2023

Hier al twee dagen hetzelfde probleem en bij mijn ouders die ook Proximus hebben idem.

Misschien een probleem bij Proximus zelf?

Iemand een oplossing?


  • Apprentice
  • July 10, 2023

De foutmelding die ik krijg, is: "Reactie van de server: 530 Authentication required".

Wachtwoord opnieuw instellen lukt niet.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 10, 2023

bijkomende info:

mijn skynet.be adres werkt prima op mijn GSM.

dus probleem  is mijn laptop pc (windows 10)  (denk ik)

mijn mailapp op PC deleten en terug installeren zou misschien een oplossing zijn, maar dan verlies ik alle gegevens van mijn gmail. Dus iemand nog sugesties?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 10, 2023

@marc_0221 @JolienU Heb jullie geen mail ontvangen van Proximus op 23/06? 


  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 17, 2023

Ik heb dit nagekeken!
Ik heb de mail inderdaad gekregen!
Alles correct ingesteld nu en nu lijkt het te werken…
Hartelijk bedankt voor de tip!


Martin
  • July 17, 2023

wat was nu uiteindelijk de oplossing?

 


  • Apprentice
  • July 18, 2023

Er moesten enkele aanpassingen gedaan worden in de instelling van onze mailbox en dit naar aanleiding van een extra authenticatie die nu gevraagd wordt door de server van Proximus…
Meer informatie is terug te vinden op de website van Proximus:
Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus


Martin
  • July 18, 2023

@JolienU Bedankt voor je feedback en inderdaad goed om weten.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • July 18, 2023

@JolienU Blij dat het opgelost is voor je.


  • Apprentice
  • November 1, 2023

Ik kan een skynet-allias niet toevoegen in mijn outlook365 sinds jullie rondschrijven ivm de beveiliging van de mail. Geen toegang tot de imap.proximus server. Er is hier een ticket voor aangemaakt op 19 oktober, probleem is in onderzoek. graag een update a.u.b.

Dank U

JB


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 6, 2023

@JB_01 Klopt het dat je hiervoor ondertussen opgebeld bent en dat het probleem opgelost is ? 


  • Apprentice
  • November 8, 2023

Inderdaad,

Na weken van over en weer gebel iemand aan de lijn gehad die met kennis van zaken mijn probleem heeft opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,