Skip to main content
Vraag

Simkaart kwijt

  • April 10, 2023
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Ben simkaart van proximus kwijt geraakt op reis. Ben momenteel aan het reizen in NZ (10u tijdsverschil) dus niet al te simpel om proximus helpcenter te bellen. Mailadres nergens te vinden en chat kan me niet verderhelpen.

 

Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?;

  • simkaart laten blokkeren? 
  • aanvraag nieuwe simkaart digitaal (» levering eind mei)

Alvast bedankt.

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • April 10, 2023

reageren ze bij PX niet op +32 475 15 60 00  om je simkaart te blokkeren.

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 11, 2023

Dag @AnneliesN vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan? Vergeet ook je geboortedatum niet. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 11, 2023

Dag @AnneliesN vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan? Vergeet ook je geboortedatum niet. Groetjes, Heidi

@HeidiE ;heb alle gegevens toegevoegd. Kan je me zo verder helpen?

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 11, 2023

@AnneliesN ik maak dossier 52403310 voor de juiste dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 17, 2023

@AnneliesN 

is er iemand die je post uithaalt, zodat we de simkaart al kunnen laten ruilen?

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 18, 2023

Beste Tina,

 

ben alvast in contact met je collega om nieuwe simkaart aan te vragen.

 

alvast bedankt