Skip to main content
Vraag

Schokkend beeld

  • November 23, 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Kunnen jullie aub iets doen aan het schokkend beeld  op mijn V7 ,is al een paar dagen aan de gang…

Enorm storend ...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 23, 2023

Mss moet je de bbox eens herstarten of zelfs resetten

Is je v7 rechtstreeks verbonden met de bbox met een utp netwerkkabel.

Morgen kunnende PX medewerkers ook je lijn bekijken of er problemen vast te stellen zijn.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • November 23, 2023

Is al gereset, en is verbonden rechtstreeks met de bbox , en de bbox is ook al herop gestart ...maar noppes ..


Martin
  • November 23, 2023

En je gebruikt waarschijnlijk de bij de V7 decoder bijgeleverde HDMI kabel en geen oude kabel van de vorige oude decoders.

Mss moet je ook eens proberen van op je decoder de beeld resolutie eens op een vaste waarde te zetten ipv automatisch, of dit soms iets uitmaakt?


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • November 24, 2023

Ja, ik gebruik de bijgeleverde HDMI kabel..Resolutie veranderen maakt niks uit...