Skip to main content
Vraag

Proximus pickx app

  • July 4, 2020
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Beste, 

Ook hier werkt de pickx app niet, altijd de volgende melding " deze login is niet gekoppeld aan een proximus tv account" hoe kan ik dit in orde maken? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • July 4, 2020

Als je vaste producten gekoppeld zijn in je MyProximus (www.Myproximus.be). dan zou dit normaal moeten werken .
(Je Pickx app moet gelinkt zijn aan je klantennummer waar je vaste producten op staan.)

dan werkt de webversie ook niet als dit niet in orde is → www.myproximus.be 

Maar dikwijls moet proximus een setting doen , dit zal pas voor maandag zijn als ze hier terug op het forum langskomen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 5, 2020

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 6, 2020

In my proximus staan al mijn diensten vermeld dus inderdaad ik denk dat proximus een setting moet doen. 


hi, kan je je klantennnr van je vaste diensten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 6, 2020

Bij deze is mijn klantennummer vermeld in mijn profile 👍


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 7, 2020

@Marcdorien 

Je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 7, 2020

Het is in orde! Bedankt!