Geachte
Heb hier dekking gekregen naar 5g en ben sinds gisteren via instellingen en compatibel toestel overgeschakeld .
Is vlot verlopen qua surfen maar bij Proximus Mail krijg ik al 3 maal
"Sessie verlopen" en moet ik terug volledig inloggen.
???
Geachte
Heb hier dekking gekregen naar 5g en ben sinds gisteren via instellingen en compatibel toestel overgeschakeld .
Is vlot verlopen qua surfen maar bij Proximus Mail krijg ik al 3 maal
"Sessie verlopen" en moet ik terug volledig inloggen.
???
Beste antwoord door Pat52
Idem bij mij. Is al een paar dagen bezig dit probleem met de Proximus Mail App . Reageert traag en wanneer je van netwerk veranderd Wi-Fi, naar mobiel moet je opnieuw inloggen ( sessie verlopen). Ook switchen van mailbox gaat niet ,witte draaiende cirkel en blijft hangen. Na afsluiten en heropstarten van de App start deze dan op met de andere mailbox. Het probleem zit echt in de Proximus Mail App die blijkbaar moeilijk kan verbinden met het Proximus netwerk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.