Skip to main content
Antwoord

proximus mail

  • December 12, 2023
  • 7 reacties
  • 262 Bekeken

germain_01
Forum|alt.badge.img

Geachte

Heb hier dekking gekregen naar 5g en ben sinds gisteren via instellingen  en compatibel toestel overgeschakeld .

Is vlot verlopen qua surfen maar bij Proximus Mail krijg ik al 3 maal

"Sessie verlopen" en moet ik terug volledig inloggen.

???

 

 

 

Beste antwoord door Pat52

 Idem bij mij.  Is al een paar dagen bezig dit probleem met de Proximus Mail App . Reageert traag en wanneer je van netwerk veranderd Wi-Fi, naar mobiel moet je opnieuw inloggen ( sessie verlopen). Ook switchen van mailbox gaat niet ,witte draaiende cirkel en blijft hangen. Na afsluiten en heropstarten van de App start deze dan op met de andere mailbox. Het probleem zit echt in de Proximus Mail App die blijkbaar moeilijk kan verbinden met het Proximus netwerk. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

germain_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • December 13, 2023

Op 13/12 terug zelfde probleem sinds 5G

op Proximus Mail

Sessie verlopen 

Terug 3x moeten nloggen

En cirkels die ronddraaien.

 


Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • December 13, 2023

Hier exact hetzelfde via wifi werkt de mobiele app niet.

Via de gmail app geen probleem.


Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • December 14, 2023

Alles werkt terug normaal.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 14, 2023

@germain_01 Is dit via onze Proximus mail app? 


germain_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • December 14, 2023

Ja via de app proximus mail.

Rondjes draaien soms. Sessie verlopen. Terug inloggen.

Heb al terug app verwijderd , terug geïnstalleerd  ingelogd maar heeft rare kuren!

Doe het nu via webmail!

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 14, 2023

 Idem bij mij.  Is al een paar dagen bezig dit probleem met de Proximus Mail App . Reageert traag en wanneer je van netwerk veranderd Wi-Fi, naar mobiel moet je opnieuw inloggen ( sessie verlopen). Ook switchen van mailbox gaat niet ,witte draaiende cirkel en blijft hangen. Na afsluiten en heropstarten van de App start deze dan op met de andere mailbox. Het probleem zit echt in de Proximus Mail App die blijkbaar moeilijk kan verbinden met het Proximus netwerk. 


germain_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • December 15, 2023

Probleem blijft duren.

Nu wat minder. Nog maar 2 keer moeten inloggen vandaag