Skip to main content
Vraag

Promo Disney+ nieuwe Flex klant niet ontvangen

  • May 10, 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Eind April koos ik ervoor om de overstap naar Proximus te maken, mede door de promo van 1 jaar Disney+ bij het Flex pakket.

Ondertussen is de installatie van de bbox en dergelijke gebeurd, maar heb ik niets meer vernomen over de Disney+ promo.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 11, 2021

@S Derycke Dag Siemen deze ga je kortlings ontvangen;

Voucher not yet allocated and will be done in the next coming
2 hours …

 

Groetjes Luc


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 14, 2021

@S Derycke Ik zie dat het nog niet in orde is voor jou. Ik heb dossier 48198085 opgemaakt voor mezelf om jou zo snel mogelijk een oplossing te bezorgen. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2021

@AntonellaD Bedankt voor de opvolging!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 18, 2021

@S Derycke Het is opgelost voor jou. Er werd vandaag een mailtje gestuurd naar jouw gmail-adres met de voucher voor Disney+. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 20, 2021

Dat klopt, bedankt!