Skip to main content
Beantwoord

probleem pickx app

  • September 3, 2020
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb onlangs flex aangeschaft met optie movie series.  Op website proximus pickx kan ik inloggen als beheerder maar niets is toegankelijk (live tv - VOD...)

Op tablet foutmelding pickx app login account niet gekoppeld. Kan dit geactiveerd worden ?

Beste antwoord door YorickP

@geert_0106 ik heb de pickx app gekoppeld aan uw login. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 447 reacties
  • Antwoord
  • September 4, 2020

@geert_0106 ik heb de pickx app gekoppeld aan uw login. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 465 reacties
  • September 5, 2020

Hier bij mij idem, inloggen lukt maar niets toegankelijk.

 

 


Martin
  • 30296 reacties
  • September 5, 2020

alleen de app of ook de web versie www.proximuspickx.be 


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 465 reacties
  • September 5, 2020

Nu enkel geprobeerd op de website (browser op computer) , de app heb ik nog niet op de smartphone gezet.


Martin
  • 30296 reacties
  • September 5, 2020

CTRL SHIFT N

ook al eens geprobeerd 


RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • 465 reacties
  • September 6, 2020

Net eens geprobeerd op de App , krijg de melding  account niet gekoppeld.


Martin
  • 30296 reacties
  • September 6, 2020

Ja dan zal er niks anders opzitten dan dat prox je profiel instellingen/koppeling even checkt/bijstuurt.

en met in privé browsen CTRL SHIFT N gaat het ook niet zeker!