Skip to main content
Vraag

pickx sports aanvraag geblokkeerd

  • May 26, 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

We kunnen de optie ‘pickx Sports’ niet activeren.

We krijgen telkens de melding dat de bestelling geblokkeerd werd in de systemen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • May 26, 2023

@LieveDB 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag terug langskomen, om dit in orde te brengen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 30, 2023

Dag @LieveDB zoals @Martin hier al schreef, graag je klantgegevens toevoegen voor nazicht. Groetjes, Heidi


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 1, 2023

@LieveDB  Dag Lieve, ik zie dat deze optie reeds actief staat van 27/5/2023. Groetjes