Skip to main content
Vraag

Pay&Go "nummer gestoord"

  • November 14, 2023
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

We gebruiken voor de bediening van een toegangspoort een Pay&Go SIM. Helaas is die in de vergetelheid geraakt waardoor die na een jaar niet te herladen is komen te vervallen.

Ondertussen hebben we de SIM herladen. Ter test zit de SIM momenteel in een GSM toestel en uitbellen lukt terug zonder problemen maar als we het nummer bellen komt er quasi onmiddellijk een gesproken melding dat het nummer gestoord is.

Wat valt hier aan te doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 14, 2023

@DELICTSUI 

gaat het over het nummer eindigend op ..09 dat vermeld staat op je profiel?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 15, 2023

@GeertC 

Klopt, maar nu ik deze ochtend test lukt het inbellen weer. Mogelijk moest de heractivering van het nummer gewoon nog wat meer tijd krijgen? In ieder geval is het probleem verholpen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 15, 2023

@DELICTSUI Fijn te horen dat het weer in orde is. Bedankt om ons op de hoogte te houden.