- Ik heb gisteren iets voor de middag een pay&go+ nummer laten overzetten naar een abonnement in combinatie met een nieuwe iPhone.
Ik heb 2 keer op het touchscreen scherm van hun mijn naam moeten schrijven, ik heb 549 euro betaald en erna een mail ontvangen enz…
Dus ik ga er wel vanuit dat alles gelukt zal zijn, dat zei die ook tegen mij.
Maar ik ben van nature achterdochtig omdat er al wat fout is gelopen. Online kan ik niets bestellen, medewerkers via chat en telefoon konden ook niets veranderen en bestellen voor mij. Ze zeiden tegen mij ga naar een shop, daar zou het dus wel gelukt zijn.
Toch heb ik een paar dingetjes vergeten te vragen en ik hoop hier ook antwoorden te vinden; 1) Een pay&go overzetten naar abo in combinatie met een smartphone, wanneer is dit actief, hoelang zou zoiets duren? 2) Ik ga ervan uit als het geactiveerd dan is dat dit in mijne klantenzone te zien zal zijn dan?? Voorlopig is er nog niets veranderd in de klantenzone. 3) Ik heb wel niets om te traceren ivm de iPhone? Of moet ik wachten tot dit in mijn klantenzone is gekomen dan? Want op dit moment staat er niets in de klantenzone, ook niets van opvolging etc… alsof ik dus geene iPhone zou besteld hebben wat wel het geval is. 4) Op de mail die ik heb ontvangen staat er wel bevestigd voor een Mobilus M en de iPhone en de 549 euro, mijn gsm nr staat er wel niet bij of is dat normaal?.
Dank bij voorbaat.
Vraag
Pay&go+ naar abonnement gezet + aankoop iPhone met abo.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.