Skip to main content
Vraag

P ickx werkt niet tijdens verhuis

  • December 28, 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Deze week verhuisd en dan ook de verhuis aangevraagd bij Proximus. 
Alles lijkt wel stopgezet op het oude adres maar zelfs de pickx app lijkt nu niet meer te werken. 
Dit lijkt me toch los te staan van internet of de decoder… Wat is hier misgelopen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 28, 2023

@Timvk 

Ter info:

In MyProximus worden de producten getoond die actief zijn en werken.
Als je verhuis bent, kan deze update enkele dagen in beslag nemen. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 29, 2023

@Timvk Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile alsook bij Tickets het ordernummer noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel