Skip to main content
Vraag

order via webshop

  • August 10, 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Op dinsdagochtend heb ik een order geplaatst via de webshop , een telefoon plus abbonement en ik heb aangegeven mijn telefoonnumer van mijn huidige provider te behouden.

Bestelling bevestigd en mijn voorschot werd direct betaald.

2uren daarna geen bereik en geen internet op mij  huidige telefoon.

mijn nieuwe telefoon heb ik ook nog niet gekregen.

Dinsdagmiddag ook gebeld naar proximus maar kreeg te horen dat alles is goed gekeurd en mijn telefoon ook is verzonden, en dat het gisteten zou moeten aankomen.

tot op heden nog niets binnen.

 

wie heeft ervaring hiermee ?

 

ik ben namelijk al bijna 3 dagen onbereikbaar, enkel wifi ben ik bereikbaar.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 10, 2023

@Perita  Ik heb je info gelaten via privébericht. Groetjes


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 10, 2023

Ter info

Via  de crdc website kunt u uw huidige operator terugvinden

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Mogelijks heeft Proximus uw nummer reeds naar hun netwerk geporteerd

Indien dit het geval zou zijn, kunt u enkel met een Proximus SIM-kaart terug op het mobiele net (van Proximus)

 

&

Nadat Proximus uw pakket bij Bpost heeft aangemeld, krijgt u een e-mail met tracking code van Bpost, normaal de avond voor de dag van levering door Bpost (en van Bpost ook nog een 2e e-mail de dag van levering zelf)