Skip to main content
Vraag

Opvolging ... (bestellingen) ??

  • November 21, 2023
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Hallo ,  🫣

 

Is het mogelijk dat jullie de tab " opvolging " van myproximus " opkuisen " ? 🤪

Er staan zaken in die reeds lang uitgevoerd (2 nov) zijn , die staan nog allemaal open.🤔

 

Reeds 3 x contact voor opgenomen.

Deze morgen een nieuwe bestelling ingevoerd, staat niet vermeld op opvolging  ,wel bevestiging ontvangen per email.

 

Alvast bedankt ! 

 

Cc

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 22, 2023

Dag @CClicteur best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi