Ons bedrijf heeft fullfiber extended besteld en de afgesproken activatiedatum was 16 augustus. We hadden op voorhand meermaals een pre-visit gevraagd, omdat de glasvezel van aan de verdeeldoos in de receptie moest doorgetrokken worden naar de 2de verdieping. Deze pre-visit werd pertinent geweigerd. Op de geplande dag van activatie werd mij dan verteld dat er niet kon geinstalleerd worden omdat de glasvezel niet was doorgetrokken. Na zeer veel gezeur van onze kant en escalatie binnen proximus werd de glasvezel doorgetrokken op 31 augustus. De technieker vertelde ons dat er een probleem was van de straat naar de verdeeldoos, dus een ander team moest langskomen. Dit is tot op heden (een maand te laat) nog steeds niet gebeurd, met als resultaat dat ons bedrijf veel verlies lijdt.
Niemand binnen Proximus neemt deze zaak ernstig, en wij als klant worden in de steek gelaten.
We hebben nu een 4G modem als alternatief, maar geen fixed IP, dus kunnen klanten onze servers niet benaderen, wat een ernstig probleem is.
Hoe kan ik binnen Proximus de juiste persoon contacteren?
Vraag
Oplevering fiber installatie te laat
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

